مصاحبه آرشیو خبر ها
شوق برای چهارمین اسکودتو ، تلاش برای تکرار نکردن اشتباهات

شوق برای چهارمین اسکودتو ، تلاش برای تکرار نکردن اشتباهات

تیم فوتبال یوونتوس پس از شکست غیرمنتظره برابر فیورنتینا در کوپا ایتالیا فردا شب در ورزشگاه خانگی خود میزبان ساسولو خواهد بود تا پس از تساوی که مقابل رُم بدست آورد ، رقابت در سری آ را از سر بگیرد . ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه پیش از بازی فردا در کنفرانس خبری حاضر شد و به خبرنگاران در مورد این دیدار و شرایط تیمش توضیح داد .

" تیم ما فردا بازی مهم و سختی خواهد داشت، نمی توان به سادگی از پیروز شدن برابر ساسولو حرف زد آن هم با توجه به اینکه آن ها در طی هفته های گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشتند و خیلی خوب کار کرده اند "

" ساسولو احتمالا فردا بازی بسته ای برابر ما انجام خواهد داد و مهاجمین و خط هافبک ما باید قدرت زیادی در برابر این بازی بسته نشان دهند. امیدوارم که بازیکنانم توانایی های خود را به درستی نشان دهند "

نگرانی بخاطر بای فردا ؟

"نه، به هیچ وجه نگرانی وجود ندارد چراکه در هر تیم ممکن است مشکلاتی ایجاد شود و اشتباهاتی رخ دهد. اما ما با مرور بازی و فهمیدن اشتباهات برای رفع کردن آن ها برنامه ریزی کرده ایم. ما مشکلاتمان را ببرسی کردیم تا دیگر مرتکب آن ها نشویم "

" برخی از گل هایی که در این فصل دریافت کردیم از توپ های هوایی و برخی هم با ضد حمله بود. من اعتفاد ندارم که سرعت تیمی ما در زمان دفاع پایین است، همانطور که می بینید در طول فصل گل های زیادی زده می شود و گل هایی هم وارد دروازه می شود اما مهم شناخت نقاط مثبت و منفی تیم است "

" ما در زمان حساسی از فصل هستیم، با وارد شدن به ماه مارس باید در چندین رقابت تلاش کنیم و برای قهرمانی بجنگیم. این ممکن است فشار زیادی بر تیم ایجاد کند و بازیکنان را از نظر ذهنی و تمرکز کمی دچار افت کند "

" طبیعی است که من از نتیجه ای که در بازی گذشته کسب شد ناراحت باشم، چرا که بازی در زمین ما بود و ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم . در نیمه اول فیورنتینا از روی یک ضد حمله سریع به گل رسید اما در ادامه با داشتن تمرکز توانستیم بازی با به تساوی بکشانیم و حتی موقعیت هایی هم در همان نیمه داشتیم "

" برنامه یووه برای نیمه دوم چه بود ؟ این همان چیزی است که زیاد به آن توجه نشد و باید گفت که بازیکنانم در انجام آن ناتوان ماندند . در نیمه دوم ویولا بخوبی بازی را شروع کرد و موقعیت هایی داشت. ما مقاومت کردیم و در حال تحمل فشار بودیم "

" اما برخی اشتباهات و همانطور که گفتم نداشتن تمرکز باعث باز شدن دروازه ما شد. گل خورد در نیمه دوم آن ها در دقایق ابتدایی چیزی نبود که ما می خواستیم و این اتفاق برنامه های تیم ما را بهم ریخت "

" همیشه باید اشتباهات را دید و آن ها را بررسی کرد، در تمام بازی ها این اشتباهات وجود دارد ما ما باید با تجزیه و تحلیل آن ها را برطرف کنیم. چیزی که مشخص است و باید گفت این است که یووه سه قهرمانی پیاپی کسب کرده و حالا بدنبال قهرمانی چهارم است "

" ما برای این تلاش می کنیم. رسیدن به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان، کسب کردن کوپا ایتالیا و سایر رقابت ها مهم است اما این را نمی توان رَد کرد که تیم ما شور و شوق زیادی برای چهارمین قهرمانی پیاپی در سری آ دارد و این چیزی است که در ایتالیا بسیار مهم است "

" رقابت برای اسکودتو هنوز تمام نشده زیرا 13 بازی و امتیازات زیادی وجود دارد که می تواند همه چیز را تغییر دهد. ما برای قهرمانی تلاش می کنیم و به نظرم باید به این بازیکنان ، باشگاه و هواداران برای همکاری و تلاش برای کسب چهارمین قهرمانی افتخار کرد "

دیدار با ساسولو ؟

" همانطوری که گفتم بازی سختی خواهد بود، زیرا بازیکنان هجومی این تیم از بهترین ها هستند و باید مراقب خط حمله این تیم بود . ساسولو در حال پیشرفت است و بازیکنان این تیم فردا تلاش زیادی برابر ما خواهند داشت "

" این تیم همیشه در حال کار کردن است و با مربی خوبی که دارد بدون حاشیه به فکر پیشرفت است، بازی فردا بازی سختی برای ما خواهد بود و باید خیلی مراقب حملات خطرناک ساسولو باشیم زیرا نمی خواهیم بار دیگر با چند حمله دچار مشکل شده و امتیاز از دست دهیم "

آرتورو ویدال ؟

" او از نظر بدنی پیشرفت کرده و بهتر شده، همانگونه که در بازی با دورتموند بازیکن مهمی برای ما بود مقابل رُم و فیورنتینا هم بازی خوبی انجام داد . او همچنان در حال پیشرفت است و مطمئنا می تواند کمک زیادی به ما کند "

" او در این فصل 6،7 گل برای ما به عنوان هافبک بثمر رسانده و هنوز 13 بازی دیگر هم وجود دارد و می توند آمار خود را بهتر کند. ضمن اینکه او از مصدومیتی سخت بازگشته و همچنان در حال پیشرفت و پیدا کردن شرایط مناسب است "

پوگبا ؟

" کماکان فکر می کنم که او به بهتر شدن نیاز دارد، او بازیکنی است که توانایی بالایی دارد اما در برخی زمینه ها می تواند پیشرفت کند . او هم در این فصل گل های مهمی برای یووه بثمر رسانده و بازیکن موثری برای تیم بوده "

" او پسری باهوش است که البته برای رسیدن به سطح جهانی هنوز هم باید رشد کند و بهتر شود، و چون توانایی این را دارد باید تلاش کند و به آن دست پیدا کند . بنابراین من از دیدن اینکه نمایش و عملکرد او در برخی بازی ها بالا و پایین دارد تعجب نمی کنم زیرا او هنوز جوان و کم تجربه است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: